Angyaldal

2011.03.09. 08:21

Sokat kaptam tőled,  de  mit adhatok én?
Reményt, és biztos helyet a szívem  legmélyén
Kerestelek a nagyvilágban,  akármerre jártam
És  oly sok év után most végre rád találtam

Az örök fény vagy, melytől minden felragyog
Az örök tűz vagy bennem, mely mindig lobog
Csak higgy  nekem kérlek, mert én azt hiszem,
Még soha nem szeretett így engem senki sem

Mert te eljöttél, mint egy angyal
Felém repültél suhogó szárnyakkal
Az égig emeltél a két karoddal
És elbűvöltél gyönyörű szavakkal

Figyelsz rám, ha nem kérem, te akkor is teszed
Vannak hibáim, de  ezeket el nem ismered
Tökéletesnek gondolsz, de én nem vagyok az
Csak egy gyönge, beteg lélek és ez így igaz

Nem tudom, miért én lettem, aki kell neked
De ha ez kell, hát megkapod, csak nyújtsd két kezed
Értem angyali létedet is feladtad
S az égi boldogságodat hátrahagytad
 
Mert te eljöttél, mint egy angyal
Felém repültél suhogó szárnyakkal
Az égig emeltél a két karoddal
És elbűvöltél gyönyörű szavakkal

Most minden  fényes csillag nekem énekel
Egy csengő angyaldallam lágyan ringat el
Az álom békéje már tényleg oly közel
Hisz két védő karod gyengéden átölel

Ne menj el kérlek, maradj mindig itt velem
Egyedül félek, tartsd kezedben a kezem

Mert te eljöttél, mint egy angyal
Felém repültél suhogó szárnyakkal
Az égig emeltél a két karoddal
És elbűvöltél gyönyörű szavakkal

Egy csengő dallam ringat el
Az álom már tényleg közel
Minden csillag énekel
A védőangyal átölel


 

Szerző: BILLIZMUS

· 1 trackback 4 komment

Címkék: angyal

A bejegyzés trackback címe:

https://billizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr772723911

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kormos István - ESŐ ESIK 2011.03.10. 12:58:15

VIGYÉL ÁT, RÉVÉSZEMEgy meztelen fenekű angyalvízzel teli kannát rugott föl,aztán remegő orrcimpávalesőt kiabál pironkodva.Eső, eső, eső, eső,lucsokban fürdik a mező,ajtaján Szent Péter nyikorgat,gyere csak a szobámba lányom!Büntetné a rugdalkozót,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Th Angel 2011.03.11. 21:43:47

Látod a jövőt Csillagom!

BILLIZMUS 2011.03.11. 21:47:43

Miféle jövőt??? :DDD

Th Angel 2011.03.11. 22:15:25

Talán ez a vers a múltadról szól?

BILLIZMUS 2011.03.11. 22:33:11

Hát ez olyan nem tudom micsoda :D
süti beállítások módosítása