Te kísérj

2011.03.09. 08:22

Annyi mindent hitttem másoknak
Úgy érzem, mostmár elég
Nem engedtem utat az álmoknak
De csak jönnek, jönnek még

Volt tettem, amit megbántam
De látod, semmit sem ért
Volt idő, hogy csalódtam
De mondd meg, hogy miért?

Mosolyt vártam
Hogy valaki rám nevessen még
Csodát kaptam
Nekem ez bőven elég

Elmondhatatlan
Sose félj, csak bátran kérj
Higgy a mában
S utamon te kísérj

A fagyos jég, mely sokszor eltakart
Mélységes titkot rejt
Furcsa még, s kicsit megzavart
De a szív soha nem felejt

Csak tudnám, mit kellene mondani
A szó itt nem sokat ér
Eldúdolom, s próbáld  meghallani
Mit a  lelkem kérve kér

Mosolyt vártam
Hogy valaki rám nevessen még
Csodát kaptam
Nekem ez bőven elég

Elmondhatatlan
Sose félj, csak bátran kérj
Higgy a mában
S utamon te kísérj

Messze vagy, de én megvárlak
Hogy egy napon majd rád találjak
Együtt megyünk tovább és tovább
Az élet nehéz,  göröngyös útján

Mosolyt vártam
Hogy valaki rám nevessen még
Csodát kaptam
Nekem ez bőven elég

Elmondhatatlan
Sose félj, csak bátran kérj
Higgy a mában
S utamon te kísérj


 

A bejegyzés trackback címe:

https://billizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr702723912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Th Angel 2011.03.11. 22:06:07

Gyönyörű! Többet nem tudok mondani.
süti beállítások módosítása