Most elolvad a hó

2011.03.09. 08:25

Nem ismersz, és nem ismerlek,
Nem tudom, miért kereslek
Most elolvad a hó – elmúlik  a tél
Nem írsz már többé – elfelejtettél

Hallottad a hangomat – neked szólt az ének,
S én hallottam a tiédet földöntúli szépnek
Most elolvad a hó – könnyezik   a tél,
Nem hallok felőled – elfelejtettél

Utálom, hogy semmit nem teszel,
Szívemből darabokat mégis elveszel
Most elolvad a hó – viszolyog a tél
Nem érkezik levél – elfelejtettél

Akármit tettem, te észre sem vettél,
Akárhogy mondtam, te csak nevettél
Most elolvad a hó – gyötrődik a tél,
Nem tudom, merre jársz – elfelejtettél

Bűntől sebzett lelkem eléd sokszor raktam,
Cserébe kedves szót és pár mosolyt is kaptam
Most elolvad a hó – haldoklik a tél,
Egyedül maradtam – elfelejtettél

 

A bejegyzés trackback címe:

https://billizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr942723920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Th Angel 2011.03.11. 22:14:16

Dúlnak bennem az érzelmek. A vers viszont gyönyörű!
süti beállítások módosítása